DRIV VIRKSOMHED PÅ DINE PRÆMISSSER MED DYNAMICS NAV 2016

Du behøver ikke længere at acceptere, at din virksomheds forretningsprocesser bliver defineret af teknologiske begrænsninger i jeres systemer. Dynamics NAV 2016 er fleksibelt og kan tilpasses din virksomheds unikke behov.


Dynamics NAV 2016 er et økonomisystem, der giver dig fuld kontrol over de forretningskritiske processer i din virksomhed og hjælper dig med at skabe effektive arbejdsgange. Samtidig får du dybere indsigt i forretningen gennem detaljerede rapporter og analyser. Så kan du agere proaktivt og udnytte nye muligheder, frem for kun at reagere på problemer, efterhånden som de opstår.

Dynamics NAV er fleksibelt. Derfor kan systemet vokse med din virksomhed og de nye behov, der opstår, efterhånden som virksomheden udvikler sig. Du får en fremtidssikret løsning, og slipper for senere at skulle igennem et dyrt og besværligt skift til et nyt økonomisystem.

Microsoft Dynamics NAV 2016 hos SYSTEMHOSTING indeholder:

  • Et af verdens mest udbredte økonomisystemer
  • Opsat og klar til brug – tilføj logo, og så er du i gang
  • Hostet løsning med daglig backup og 24/7 support
  • Årets Hosting Partner 2014 og nomineret som Årets Hosting Partner i 2011, 2012, 2013 og 2015
  • Standardversionen dækker de fleste virksomheders behov
  • Rådgivning fra vores eksperter med over 20 års erfaring

DYNAMICS NAV 2016 FEATURES


ØKONOMISTYRING

Du får fuldt overblik over pengestrøm, likviditet og regnskab, så du kan fokusere på strategisk tiltag, der holder omkostningerne nede og styrker økonomien.

BUSINESS INTELLIGENCE

Saml data i realtid og brug det til at agere proaktivt og forudse tendenser, så du undgår faldgruber og har øjnene åbne for nye indtjeningsmuligheder.

WEBADGANG

Du har altid adgang til dine forretningskritiske data, og du kan arbejde når og hvor du vil, uden at være begrænset af teknologi.


ROLLECENTER

Skab dit eget personlige startside, tilpasset dine arbejdsopgaver, så du altid har et hurtigt overblik og adgang til de funktioner, der er relevante for dig.

OFFICE INTEGRATION

Dynamics NAV’s integration med Office-pakken gør det muligt for dig at arbejde endnu mere intelligent og effektivt med dine forretningskritiske data.

SKALERBART

Giver mulighed for at udvide med moduler og udvikle egne funktioner, så du får en fremtidssikret løsning, der følger din virksomheds voksende behov.

PRØV DYNAMICS NAV GRATIS OG UDEN BINDING

ONE COMPANY

One Company er et tilbud til dig, og er vores standard for løsninger som er designet med fokus på fleksibilitet, kvalitet og værdiskabelse.

Bortset fra den gode kvalitet, tvinger vi dig ikke til at tage imod hele tilbuddet. Du vælger selv hvilke dele som passer din virksomhed bedst. Læs mere

LAD JER IKKE BEGRÆNSE AF PRISEN

Dynamics NAV giver mulighed for at oprette brugere med begrænset adgang, kaldet Light-brugere.

Light-brugere gør det muligt at give endnu flere brugere adgang, uden at det koster en bondegård. På den måde kan I udnytte NAV i hele virksomheden, og I kan optimere jeres arbejdsprocesser til bedst muligt at understøtte jeres forretning.

En light-bruger har fuld læseadgang, men begrænset skriveadgang i hele jeres NAV-løsning. Det er idéelt i de tilfælde, hvor virksomheden har medarbejdere som kun har brug for læseadgang til eksempelvis at se prislister.

Klik her for at læse mere om Light-brugere i NAV

ØKONOMISK OVERSKUELIGT

Dynamics NAV er en moderne, hostet løsning, hvor I betaler per bruger. Derfor ved I altid præcis, hvilke udgifter I har til jeres NAV-løsninger, og I kan nemt skalere op og ned efter behov.

Og så er omkostningerne lave. Det koster kun ca. 25 kr. om dagen pr. bruger (525 kr. / måned). Det er det halve af en typisk frokostordning. Vælger I at oprette brugeren som en light-bruger, med begrænset adgang, så koster det kun 259 kr. pr. måned.

Se den fulde prisliste



BANK- OG BETALINGSINTEGRATION

Overblik over pengestrøm, likviditet og regnskab,

BANK- OG BETALINGSINTEGRATION

Du får fuldt overblik over pengestrøm, likviditet og regnskab, så du kan fokusere på strategisk tiltag, der holder omkostningerne nede og styrker økonomien.

SERVICEFAKTURERING

Gentagen fakturering af aftalte beløb.

SERVICEFAKTURERING

Gentagen fakturering af aftalte beløb. Kan bruges til abbonementer, serviceaftaler o.l. Der kan vælges periode der faktureres for. Der oprettes automatisk fakturaer der direkte kan bogføres.

SIMPEL PLUKNING

Personale på lager ser kun de ordrer der er klar til plukning. Lagerchef prioriterer ordrer.

SIMPEL PLUKNING

Personale på lager ser kun de ordrer der er klar til plukning. Lagerchef prioriterer ordrer. Systemet håndterer om der er nok varer på lager. Lagerfolk indtaster selv hvad der plukkes, og udskriver følgesedler (og fakturaer, hvis det ønskes).

FAKTURAINDSCANNING- OG GODKENDELSE

Indscanning af fakturaer og andre dokumenter.

FAKTURAINDSCANNING- OG GODKENDELSE

Indscanning af fakturaer og andre dokumenter, godkendelse af betalinger fra Dynamics NAV eller webklient med Document Capture fra Continia.

PRØV DYNAMICS NAV GRATIS OG UDEN BINDING

Udfyld felterne herunder, så opretter vi en gratis prøveversion til dig. Du bestemmer selv om du vil fortsætte, når prøvetiden udløber.


Det siger vores kunder